Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 22:58:37 MET DST

On 2 Jun 2000, Pawel Krawczyk wrote:

> To nie jest tak, że TPSA chce dobrze tylko stają jej na drodze
> obiektywne przeszkody oraz knowania użytkowników Internetu. Dopóki za
> przywilej (!) kupienia od TPSA łącza dzierżawionego trzeba będzie
> dawać łapówki, dopóty nie będzie można ich uważać za normalną firmę (a
> nadal trzeba - przynajmniej w Krakowie, może w innych oddziałach jest
> lepiej).

Alez ja nie twierdze, ze TPSa jest aniolem, tylko ze kontrolne
przypieprzanie sie do TPi ze wzgledu na powinowactwo do TPSa, to ze portal
sie nie podoba i ogolne uprzedzenia ;) Oczywiscie, mozna nas powywieszac
na drzewach, ale czy to rozwiaze problemy polskich Internautow?:/ Polityka
TPSa po prostu JEST. Ani ja, ani ty, ani nikt na tej liscie nie moze jej
zmienic, niezaleznie od tego, czy uznamy ja za dobra, czy za zla. My w TPi
po prostu pracujemy... projektujemy, wdrazamy rozne dziwne rozwiazania...
wbrew pozorom jak na razie nie jest to tylko portal - rozne
www.idea.net.pl, www.szkoly.tpi.pl i sporo innych rzeczy, ktore
niekoniecznie sa zle tylko dlatego, ze w nazwie firmy wystepuje substring
'TP' i kilku ludzi uwaza, ze TPSa powinna lepiej inwestowac pieniadze.
Wiec... wiec ten caly spor przeciaga sie zbyt dlugo i trafia pod zly adres
;)

> Raczej jako coś, którą należałoby starannie zbadać, opisać i umieścić
> w Instytucie Pamięci Narodowej jako wzorcowy przykład socjalistycznego
> przedsiębiorstwa :)

Coz. Przynosi zyski, i to najwieksze w .pl. Zawsze cos, nawet jak na
monopoliste, patrzac na takie PKP na przyklad ;) Nie, naprawde nie bronie
TPSA ;P

Standard dislaimer applies. Tylko moje opinie :P

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=