Re: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Anna Pogoda (annapogoda_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 21:13:34 MET DST

On Thu, 01 Jun 2000 15:37:23 GMT, Przemyslaw Maciuszko <sal_at_tpi.pl>
wrote:

>Hehe - masz jakis wywiad czy cos ? :)
>Oj rozbawiaja mnie takie komentarze :) ]
>

>Przemyslaw Maciuszko
>TP Internet

A co moze nie?? Laduje sie miliony zlotych w kolejna strone
internetowa, dumnie nazwana portalem.... Wdzieczna bym byla za to
zeby wyslac maila o cywilizowanej porze a nie czekac do nocy kiedy to
Laskawcy wcisna magiczny guziczek.....
Czy TPSA musi inwestowac tak gigantyczna kase zaczynajac od konca???
Moze by tak na poczatek w prawie milionowym miescie (Krakow) - HIS byl
od reki.... co by sie mozna bylo z tym "portalem" polaczyc??? bo
puki co moj bojkot jest czysto symboliczny.... nawet jak chce to i
tak nie moge....:(((

Zycze duzo pogody
Anna Pogoda
annapogoda_at_interia.pl