Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 00:34:22 MET DST

On Thu, 1 Jun 2000, Anna Pogoda wrote:

> - cytat z http://www.tpi.pl/kim.html -
> Jesteœmy młodš, nowoczesnš i dynamicznie rozwijajšcš się firmš, w 100%
> należšcej do jednego z największych i najsilniejszych polskich
> podmiotów gospodarczych: Telekomunikacji Polskiej S.A. -
> - koniec cytatu --

Czy tu jest napisane, ze TPi to TPSa?;) taki alias, ksywa?;)

> Nie mam podstw zeby tegonie robic.... TPI wyssala z kasy TPSA kilka
> lub kilkanascie milionow zlotych - i wyssie kilka razy wiecej w ciagu
> najblizszych kliku lat.... bo sama TPI sie nie utrzyma... bo i z
> czego??? Jak rozumiem Megalomanow z TPSA stac na takie kosztowne
> "dziecko na utrzymaniu".... w razie czego pewnie jest plan B -
> podniesie sie abonament i od razu bedzie lepiej... tylko komu?

Dziecko ma zajac sie komercyjnymi uslugami i wdrazaniem nowych
technologii, blabla, zreszta jak sadze mozna znalezc to na www... Ma tez
zaczac na siebie zarabiac... i jest wcale rozsadnym posunieciem. Naprawde,
gdyby nie bylo TPi, swiat nie bylby piekniejszy. A TPSa tez wklada dosc
sporo fatygi w to, by zwiekszyc jakosc i dostepnosc uslug, tylko... tylko
na rozwoj (zarowno uslug komercyjnych, ktore przeciez dlugofalowo sa
najbardziej oplacalne, jak i dostepu dla indywidualnych
klientow) potrzebne sa pieniadze, wiec... wiec darmowy internet troche
koliduje z koniecznoscia rozwijania tego wszystkiego... Takie jest moje
zdanie - nie uwazam, ze TPSa swiadczy najwyzszej klasy uslugi, ale tez
dosc ciezko irytuje mnie paplanie o niczym.

Ziew,
Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=