Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 22:50:44 MET DST

Dnia 1 Jun 00 o godz. 19:12, Michał Oleszkiewicz napisal(a):

> Wydaje mi się, że tp.internet nie zajmuje się świadczeniem usług dostępu do
> sieci, więc p. Kulągowski jest raczej niewinny...

To co to takiego i po co jest ten caly tp.internet???
Zdaje sie, ze firma ta byla okreslana jako spolka zalezna TPSA zajmujaca sie
INTERNETEM...
To co to w takim razie wedlug TPSA i tp.internet jest Internet???
Stawianie serwerow WWW???
Firma zajmujaca sie *Internetem* i nie swiadczaca dostepu do sieci???
Zaraz, zaraz, kto tu zwariowal, ja czy oni???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl