Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_tpi.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 07:56:07 MET DST

On Tue, 6 Jun 2000, Jaroslaw Rafa wrote:

> To co to w takim razie wedlug TPSA i tp.internet jest Internet???
Napewno nietylko transmisja danych.
> Stawianie serwerow WWW???
Heh - widac nie slyszales nigdy o okresleniu ICP.
> Firma zajmujaca sie *Internetem* i nie swiadczaca dostepu do sieci???
A czy wg. Ciebie Internet konczy sie na transmisji danych ?
Czym bylby Internet bez zadnych uslug ?
> Zaraz, zaraz, kto tu zwariowal, ja czy oni???
Odpowiedz sobie sam na to pytanie.
I moze skoncz juz ta krucjate, bo sie nudna robi, a Ty sie powtarzasz w
postach.

Przemyslaw Maciuszko
TP Internet