Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Anna Pogoda (annapogoda_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 22:14:13 MET DST

On 1 Jun 00 19:51:46 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>To co to takiego i po co jest ten caly tp.internet???
>Zdaje sie, ze firma ta byla okreslana jako spolka zalezna TPSA zajmujaca sie
>INTERNETEM...
>To co to w takim razie wedlug TPSA i tp.internet jest Internet???
>Stawianie serwerow WWW???
>Firma zajmujaca sie *Internetem* i nie swiadczaca dostepu do sieci???
>Zaraz, zaraz, kto tu zwariowal, ja czy oni???
>Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

TPI buduje "portal" za kilka milionow... no dobra to juz mowilam :))
tp internet bedzie w przyszlosci zarabiac na e-commerce ( handel
marchewka, gazetami, plytami via web)....
tp internet poki co jest panstwowa firma ktora zajmuje sie uslugami
informacyjno-rozrywkowymi w ktore pojdzie 500 milionow zlotych...

tp internet bedzie mialo naprawdopodobniej konkurencje innych
panstwowych firm ktore dojda do wniosku ze ich wlasciwa dzialalnosc
nie przynosi wlasciwych zyskow dlatego zrobia na 1.. 2.. 3... huzia na
zlote gory ktore podobno leza "gdzies w internecie" - spodziewac sie
wiec nalezy portali: ZUS, PKP, Kas Chorych, MON, no i oczywiscie
portalu www.policja.pl - inaczej mowiac nalezy sie spodziewac
kolejnego cudu nad Wisla - dzieki wejsciu wlozeniu przez PANSTWOWE
FIRMY kasy w e-biznes zatkana zostanie nawet najmniejsza dziura w
budzecie.... Pionierem tej "nowej ekonomi" jest obecnie TPSA oraz tp
internet ktorej to firmy pracownicy nie lubia byc utozsamiani z TPSA
:)) - tu cytat:

>Mam jedna prosbe - czy moglaby Pani nie utozsamiac ludzi pracujacych w TPI z
>TPSA?

>Przemyslaw Maciuszko
>TP Internet

-- koniec cytatu --

Absurd Rulezzzz.....
Tylko czemu abonament taki drogi a jak pytam w BOK'u o hisa to patrza
na mnie z boku :))?

Zycze duzo pogody
Anna Pogoda
annapogoda_at_interia.pl