Re: Bezczelnosc_NASK

Autor: Tomek Zarod - Kraina Ksiazek (tomek_at_ksiegarnia.com.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 21:22:51 MET DST

czesc,
mam od 2 miesiecy podobny problem z NASK, tzn. NASK zarejestrowal mi
domene dolnyslask.pl, po miesiacu tak ot sobie odebral, twierdzac, ze
SIE POMYLIL hihi.
Moim zdaniem i zaprzyjaznionych prawnikow calkowicie bezprawnie..
W kadym razie znalezlismy zgodna z polskim prawem droge na odwolanie sie
od decyzji NASK.
Otoz zgodnie z ustawa o jednostkach badawczo-rozwojowych (a NASK taka
jest) przewodniczacy KBN moze uchylic kazda decyzje NASK podjeta z
naruszeniem prawa. jesli przew. KBN odmowi mozna sie odwolywac do NSA.
Moja sprawa jest w tej chwili w KBN, prawdopodonie jest to pierwsza
sprawa zalatwiana ta droga, wiec czekam na decyzje KBN. oczywiscie o
wszystkim bede informowal.
Ja sie tylko zastanawiam, czy rozporzadzenie dyr. NASK ustalajace zasady
rejestrowania domen jest prawem. Jesli tak, to KAZDE naruszenie zasad
rejestrowania domen przez NASK moze zostac uchylone.
Ale zobaczymy. Ja jestem dobrej mysli.
Pozdrav,
tomek

--