Re: Bezczelnosc_NASK

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 18:14:25 MET DST

On Sun, 16 Apr 2000 21:22:51 +0200, Tomek Zarod - Kraina Ksiazek <tomek_at_ksiegarnia.com.pl> wrote:
>mam od 2 miesiecy podobny problem z NASK, tzn. NASK zarejestrowal mi
>domene dolnyslask.pl, po miesiacu tak ot sobie odebral, twierdzac, ze
>SIE POMYLIL hihi.
>Moim zdaniem i zaprzyjaznionych prawnikow calkowicie bezprawnie..
>W kadym razie znalezlismy zgodna z polskim prawem droge na odwolanie sie
>od decyzji NASK.

Moze lepiej inaczej - zarzadac od NASK pokrycia kosztow zmiany domeny
w wysokosci 13.500zl [umowne]. Bo i reklamy w gazetach poszly, i skrypty
trzeba przerobic, i wizytowki na nowo wydrukowac, i klientom zaplacic za
koszt reklam, serwisow i wizytowek, i caly naklad Panoramy Firm
na przemian - i drobna kwote trzeba klientom wyplacic z tytulu utraconych
kontaktow, oraz sprawiania wrazenia firmy-krzaka..
Oj, to chyba uzbieralo sie na 135tys zl.

Po takim pismie moze sie okazac ze to ta druga decyzja byla przez pomylke :-)

J.