Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 17:51:07 MET DST

Dzien dobry,

On Tue, 28 Mar 2000, Sylwester [iso-8859-2] Zarębski wrote:

> Bo ustalanie listy jest niczym innym jak formułką:
> for ( host_z_listy ; nr++ ) tab [nr] = sprawdź_rev_dns_w_rbl ( ip_hosta );
        ^^^^^^^^^^^^

Ustalamy zawartosc listy poslugujac sie ta lista? Czy Pan tez jest
doktorem logiki? :)

> To może Pan WYŁĄCZNIE będzie opłacać tych panów, którzy
> choćby RĘCZNIE wpisują rekordy DNS ??

Recznie? A po co recznie?

> Jestem przekonany, iż znaczna część (wszyscy ???) będą popierali taką
> społeczną inicjatywę.

Niech Pan poprze.

> Dwie poprzednie wypowiedzi są sprzeczne z sobą..
> Czy nazwa MUSI być unikalna ?? czy jest technicznie możliwe, iż nie ??

Szybciej Pan pisze niz mysli. Mowa o dwoch roznych materiach: rejestracji
spolek przez sad rejestrowy i definicji domen.

> Rozumiem, iż można SOBIE zdefiniować czyjś DNS, ale jak tu powiedzieć
> KOMUŚ, iż ten jest inny.

Usiluje nadac temu zdania jakas rozsadna tresc ale - niestety - nie
wychodzi mi. Niech Pan sprobuje raz jeszcze. :)

> System działania DNS (znany chyba Panu) odwoła się nie da Pana, a do
> serwera odpowiedniego za tę domenę.

Z reguly to nie jest prawda.

> Poza tym z tego, co można rozumieć z Pańskiej drugiej wypowiedzi to I
> TAK nadal będzie to JEDNA DOMENA, A NIE DWIE. System DNS z Pańskiej
> strony będzie widział jedną, a z drugiej strony drugą wersję domeny.
> Ale domena będzie JEDNA. Tu nie trzeba wymyślać, wystarczy czysta
> logika.

Zalezy czy uznamy, ze dwie roznie zdefiniowane domeny w roznych drzewach
delegacji to ta sama domena. De gustibus.

> Aha.. czyli ja sobie zakładam coś_tam.pl i ktoś też.. i jak to
> się łączy ??? Jakiś operator sumowania rekordów DNS ??
> Może wzory ??

> A jak ??? Prosto i konkretnie.. JAK ??

Niby dlaczego mam Panu udzielac bezplatnych porad z DNS'u? Niech Pan
sprobuje kogos poprosic uprzejmie albo poszuka w sieci.

Krzysztof Czuma