Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Alex (alexpp_at_go2.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 12:13:50 MET DST

Dnia Thu, 30 Mar 2000 06:41:51 +0100, Michal Rok <mrok_at_mrok.com>
napisał(a):

>W _istniejacej_ taryfie. Istniejaca taryfa to 50% taniej. I jeszcze o
>20% mniej. Razem 60%.

No to ja powiem tylko tyle - A w d*.* se tą Internetie wsadźcie...
Wracam do TPSA + HIS, którego zinstalowanie od ręki mi właśnie
zaproponowali... Telekomuna, telekomuną, ale przynajmniej się rozwija
- czego nie można powiedzieć o jej (podobno) największym konkurencie.

--
    .AlexPP    mailto:alex_at_go2.pl       ICQ# 63156896
                To miejsce czeka na Twoja reklame