Re: TPnet czy Intel

Autor: Szymon Juraszczyk (jorgus_at_isp.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 21:01:17 MET

On 25 Mar 2000, J.F. wrote:

> Oo - dokladnie tak. Mam nadzieje ze router macie inny niz Intel ?

  Tak, mamy inny ruter :-) Na samym początku też myślałem, że to coś z nim
może być, bo to prosty ruterek. Ale jak się dowiedziałem, że kilku(nastu)
innym tak samo dzieje, to już skierowałem podejrzenia w dobrą stronę.
  Najpierw też myślałem, że ma tak cały Wrocław, a okazuje się, że tylko
część.

> Dla mnie tez pewien fenomen. Dawno temu byla jedna mozliwosc -
> tablice routingu nie mieszcza sie w pamieci i wylatuja do swapa na dysk.
> Ale czy ktos jeszcze robi routery z dyskiem ?
> Czeka ten router az nadejdzie tablica przez BGP czy co ?

  Pewnie jest tak, że jak ma za dużo pakietów, wypieprza część tras. Nie
konfigurowałem nigdy rutingu z BGP na ciskaczach więc to tylko hipoteza.
Może wypowie się specjalista od c2514 (podobno ten kwasiasty ruter to coś
takiego).

Pozdrawiam,

--
 __ /-/__  _______ ___ ___/_ Szymon Juraszczyk, e-mail: jorgus_at_isp.pl