Re: TPnet czy Intel

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_home.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 22:22:03 MET

> Pewnie jest tak, że jak ma za dużo pakietów, wypieprza część tras. Nie
>konfigurowałem nigdy rutingu z BGP na ciskaczach więc to tylko hipoteza.
>Może wypowie się specjalista od c2514 (podobno ten kwasiasty ruter to coś
>takiego).

Nie ma to jak "profesjonalna" wypowiedz ;-)))

1. c2514 to malenstwo... jezeli w waszym miescie stoi cisco to juz raczej
c7xxx... a to roznica ;-))
2. cisco nie cytuje "wypieprza czesci tras" gdy zabraknie mu ramu... tym
bardziej ze w wiekszosci ciscow jest jasny podzial ramu na ram systemowy
(gdzie m. in. trzyma sie tablice routingu) i ram na bufory dla interfacow...
3. jak na razie na routerach cisco w miastach innych niz wawa tpnet nie
uzywa bgp... conajwyzej ospf...

ja tez pozdrawiam
steve