Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 20:28:12 MET

On 25 Mar 2000 09:47:22 GMT, underley_at_underley.eu.org (Daniel Podlejski)
wrote:

>Marcin Jagodzinski napisal(a):
>[...]
>: >Zgaduje - regulamin studiów ?
>:
>: Podpisywałeś?
>
>Nie wiem jak to jest z prawnego punktu widzenia, ale zdaje się
>podpisanie indeksu, albo legitymacj studenckiej jest równoważne
>z podpisaniem regulaminu studiów. Nie możesz studiować tak, żeby cię
>on nie obowiązywał. Ale zrobił się chyba lekki offtopic ;)

Tak. Powinniśmy ustawić fut:Zbyszek_Okon :-)

Więc tylko podsumuję: IMHO przekazanie praw majątkowych wymaga sporządzenia
pisemnej umowy, podpisanej przez obie strony. I nie sądzę, żeby można ją
było z regulaminem pożenić.

--
Marcin Jagodziński