Re: TPnet czy Intel

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 21:29:45 MET

Szymon Juraszczyk <jorgus_at_isp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.21.0003252052510.31423-100000_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl...
On 25 Mar 2000, J.F. wrote:

> Pewnie jest tak, że jak ma za dużo pakietów, wypieprza część tras. Nie
>konfigurowałem nigdy rutingu z BGP na ciskaczach więc to tylko hipoteza.
>Może wypowie się specjalista od c2514 (podobno ten kwasiasty ruter to coś
>takiego).

Na pewno nie 2514, to przeciez domowy routerek co ma interfejsy 2x 2mbit.

Ten softwareowy router (aka virtualny proces na kartach w switchach Nortela)
kiedys sie tak dokladnie zachowywal w Warszawie. Trwalo to dobry miesiac, potem
sie poprawilo. Na tym oczywiscie nie ma BGP jest conajwyzej OSPF trzymajacy
poszatkowane routingi z klas tpnetu wiec niezly bajzel.

Pawel/