Re: POLPAK-T - wrocławska epopeja

Autor: Szymon Juraszczyk (jorgus_at_t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 16:00:35 MET

Norbert Dadacz <fenom_at_vc.pl> wrote:
> Witam Kolegów,

> właœnie zakończyłem rozmowę z CST Warszawa (wszystkim znany i lubiany
> numer telefonu 0800120810 lub 0800120811) i co?

  Nie wiem czy wiecie, ale powolalem u nas liste isp-wroclaw-kwasy_at_isp.pl,
poswiecona wlasnie temu problemowi. Dalem info na isp-wroclaw_at_isp.pl, ale
nie bylo odzewu duzego (1 osoba).
  Aby sie zapisac:

  echo "subscribe isp-wroclaw-kwasy" | mail majordomo_at_isp.pl

  Ja juz im wyslalem skarge. Dodam jeszcze telefon do J.M. Euzebiusza Sowy
- zastepcy dyrektora do spraw uslug i marketingu:

        (022) 52-30-105

  To jest po prostu kpina - ruter brzegowy w ciagu dnia dziala tak, ze
pamieta tylko kilka(dziesiat? set?) tras po ktorych cos leci. Kazda inna
jest dodawana po wczesniejszym utraceniu kilku-kilkudziesieciu pakietow
(brak rutingu).
  Nowy ruter dziala dobrze, czesc wroclawia ma przyjemnosc byc na nim
podpieta. Niektorym udalo sie na niego przepiac z tego pasciucha - moze
dali lapowke, bo moje rozmowy z Kownackim skonczyly sie na tym, ze kazal
zlozyc reklamacje.
  Piszcie reklamacje, slijcie skargi! Kazdy do ktorego w trasie z zewnatrz
pojawia sie cos o nazwie do-wro-cen2.wro-r1.tpnet.pl powinien miec dokladnie
ten sam problem.

  Prosze zapisujcie sie na isp-wroclaw-kwasy - bedzie nam sie lepiej
komunikowac.

  Acha - jak ktos jest zdesperowany i chce polsrodkami troche poprawic swoja
sytuacje - jest metoda, jesli sie ma dobrych znajomych. Korzystajac z faktu,
iz "systemaycznie przecierane trasy" nasz pasciuch brzegowy pamieta oraz
braku kontroli spoofingu w Polpaku, mozna wychodzace pakiety puszczac
tunelem do kogos na dobrym ruterze. Pakiety wroca normalnie - w strone "do
pasciucha" wszystko dochodzi - problem z wyjsciem, bo to g... gubi trasy.
  Ja od kilku dni wypuszczam pakiety przez zaprzyjazniona firme, dzieki temu
mozna chociaz od biedy wlezc na nasza strone i strony naszych klientow.

  I piszcie reklamacje, pisma, skargi ! Jak sie zapisze wiecej na nasza
liste, wysle swoje pismo jakie do tych fajansow poslalem.

Pozdrawiam,

--
 __ /-/__  _______ ___ ___/_ Szymon Juraszczyk, e-mail: jorgus_at_isp.pl
/ // / _ \/ __/ _ / // (_-<   System administrator & software developer