Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 15:21:38 MET

Pewnego dnia, a było to Fri, 24 Mar 2000 14:43:16 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> i powiedziała:

>No widzisz, tak to jest jak sie czlowiek wypowiada o czyms o czym nie ma
>pojecia :-/

Faktycznie jako taka osoba masz prawo do takiego zdania.

  eloy

--
Krzysztof Krzyżaniak  |  eloy_at_transilvania.eu.org  |  www.transilvania.eu.org
Gut morning! Ja ... chciałbym ... moje pieniądze ... many ... mein many, tu