Re: POLPAK-T - wrocławska epopeja

Autor: Szymon Juraszczyk (jorgus_at_isp.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 00:57:08 MET

Norbert Dadacz <fenom_at_vc.pl> wrote:
> Witam Kolegów,

> właśnie zakończyłem rozmowę z CST Warszawa (wszystkim znany i lubiany
> numer telefonu 0800120810 lub 0800120811) i co?

> [ ... ]

> Wracając do rozmowy z CST Warszawa... miałem przyjemność rozmawiać
> chyba z jedynym facetem z jajami, Panem Pawłem Prokopem, który chyba
> jako jedyny przejął się rolą i postanowił, może na krótką metę, coś z
> tym zrobić. Po wejściu na router brzegowy we Wrocławiu i puszczeniu do
> mnie pakietów kontrolnych (czytaj: PING) wszystko ponownie wróciło do
> [...]

  Dla zainteresowanych jeszcze e-mail do Pana Guru od Rutingu:

                grzkow_at_cst.tpsa.pl

  Nie trzeba sie przebijać przez gorliw± pani± sekretarkę ani "pieski" na
0800 :-)

P.S.
  Zapraszam ponownie na isp-wroclaw-kwasy_at_isp.pl. My¶lę, że powinno się nas
nazbierać przynajmniej kilkudziesięciu. Kupimy dresy i pojedziemy do CST :-)

        echo "subscribe isp-wroclaw-kwasy" | mail majordomo_at_isp.pl

Pozdrawiam,

--
 __ /-/__  _______ ___ ___/_ Szymon Juraszczyk, e-mail: jorgus_at_isp.pl