Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 18:09:12 MET

Dzien dobry,

On 23 Mar 2000, Marek Moskal wrote:

> ...podczas gdy z RBL korzystają raczej ludzie znający się na rzeczy (tak,
> wiem, bardzo niebezpiecznie uogólniam ;) i można mieć nadzieję, że
> zareagowaliby na powstanie "dziwnej" sytuacji.
> Oczywiście to wszystko tylko gdybanie :)

To tylko pobozne zyczenie. Tacy, co sklonni sa "postawic sie" jest moze 1
promill. Reszta bedzie dziekowac losowi, ze nie ich sie czepiaja.

Ja juz kilka razy widzialem rozpaczliwe protesty nieszczesnikow, ktorym
NASK wyrejestrowal domeny. Na nic sie zdaly protesty. Jeszcze niektorzy
raczyli im publicznie dokladac.

Natura ludzka jest taka, ze 99.9% populacji mozna wziac za pysk, skopac,
dac do jedzonka parowe z razowym podlane czysta, a ci beda zadowoleni i
jeszcze poleca "glosowac za". :)

Nie ma co sie ludzic: jesli RBL zdola podporzadkowac sobie kilka procent
administratorow beda mogli cenzurowac wszystko i smiac sie z grozb
"reakcji na dziwne sytuacje".

Krzysztof Czuma