Wirtualny Sklep (www.ws.pl)

Autor: Przemek (przemwie_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 03:24:47 MET

Jestem winien sprostowania w nawiązaniu do mojej antyreklamy Wirtualnego
Sklepu z dnia 18 marca.
Po telefonicznym upomnieniu się "o swoje", pracownik sklepu powiedział,
że nagrywarka jest dziś wysłana pocztą kurierską i jutro będę ją mieć.
Zostałem mile zaskoczony, dostając nowszy i droższy o ok. 150 - 200 zł
"pudełkowy" model (odesłany był OEM). Za przesyłkę również nie płaciłem.
Chyba nikt się nie pomylił(?). Dzień wcześniej wysłałem mail'a do zarządu
firmy. Może to pomogło. Mam nadzieję, że to przypadek, że akurat ja
kupiłem nowy i zarazem uszkodzony sprzęt i musiałem tak długo czekać;
a takiego gestu ze strony firmy nigdy nie spodziewałbym się w naszym kraju.

Przemek