Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 14:22:26 MET

Szymon Sokol napisal(a) [23 Mar 2000]:

>: Vide przypadek programu do cenzury stron WWW Cyber Patrol firmy
>: Mattel, który od chwili rozszyfrowania jego formatu i odkrycia, żę
>: blokuje nieco bez sensu i nieco politycznie, stał się małym
>: skandalem.
>
>Otóż to. Wiedząc o tym, kto będzie chciał korzystać z ich produktu?

W przypadku CyberPatrol dotychczasowi użytkownicy dalej z niego
korzystają, jako że są to przeważnie, wybaczcie słowo, "lamerzy".

>RBL na razie działa bez zastrzeżeń. Do ORBS można mieć zastrzeżenia,
>i z niego nie korzystam.

...podczas gdy z RBL korzystają raczej ludzie znający się na rzeczy (tak,
wiem, bardzo niebezpiecznie uogólniam ;) i można mieć nadzieję, że
zareagowaliby na powstanie "dziwnej" sytuacji.

Oczywiście to wszystko tylko gdybanie :)

--
					(moskit_at_irc.pl)