Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 17:25:09 MET

Pewnego dnia, a było to Thu, 23 Mar 2000 16:23:47 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <vagla_at_3w.com.pl> i powiedziała:

[..]

>A co te przepisy mowia?
>Jesli chodzi o wlasnosc to pewnie mowia, ze praca magisterska (jej
>egzemplarz
>ktory uczelnia przechowuje) jest jej wlasnoscia. Wlasnosc egzemplarza
>pracy magisterskiej a przyslugujace prawa autorskie sa jednak roznymi
>zagadnieniami.

Rozróżniane są prawa autorskie i prawa majątkowe. Prawa autorskie należą do
autora, prawa majątkowe do uczelni. Przynajmniej jest tak na Politechnice
Poznańskiej. Uczelnia może się zrzec praw majątkowych.

>Chetnie bym sie zapoznal z trescia tych przepisow o
>ktorych piszesz. Jesli sie na nie powolujesz zapewne dysponujesz gdzies ich
>trescia? Wydaje mi sie, ze dla potrzeb dyskusji uzyteczne byloby gdybys
>podzielil
>sie nia z wieksza grupa ludzi. Rozwialo by to w prosty sposob wiele
>nieporozumien.

Problem w tym, że swoją pracę oddałem już dawno. Jak oddawałem to na
formularzu były właśnie jakieś paragrafy. A na polibudę w najbliższym czasie
się nie wybieram.

  eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/