Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_3w.com.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 17:23:47 MET

Krzysztof Krzyżaniak <eloy_at_pawnhearts.eu.org> wrote in message

> Cóż takie są przepisy. Nie pamiętam czy są to przepisy uczelniane czy
> państwowe.

A co te przepisy mowia?
Jesli chodzi o wlasnosc to pewnie mowia, ze praca magisterska (jej
egzemplarz
ktory uczelnia przechowuje) jest jej wlasnoscia. Wlasnosc egzemplarza
pracy magisterskiej a przyslugujace prawa autorskie sa jednak roznymi
zagadnieniami. Chetnie bym sie zapoznal z trescia tych przepisow o
ktorych piszesz. Jesli sie na nie powolujesz zapewne dysponujesz gdzies ich
trescia? Wydaje mi sie, ze dla potrzeb dyskusji uzyteczne byloby gdybys
podzielil
sie nia z wieksza grupa ludzi. Rozwialo by to w prosty sposob wiele
nieporozumien.
Pozdrawiam

--
Piotr 'VaGla' Waglowski