Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 08:34:09 MET
Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> wrote:
KC > Oczywiscie, reklama mailowa jest uciazliwa. Ponadto w znakomitej
KC > wiekszosci przypadkow nosi ona znamiona oszustwa. Jednakze pewne srodki
KC > jej zwalczania w konsekwencji niosa _daleko_ bardziej powazne zagrozenia,
KC > niz problemy zwiazane z reklamowaniem przez mail.
Skoro Szanowny Pan zgadza sie z tym co sam pisze, to czemu nie
zajmie sie ucywilizowaniem rynku reklamy e-mailowej a traci czas
na cywilizowanie adminow? Czyzby (na wlasnym przykladzie) zauwazyl
Pan ze jednak admini sa latwiejsi do zreformowania????
Tylko tak sie zaciekawilem...
Wojtek
PS Tak, wierze w RBL.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:30:17 MET DST