Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Janusz Dorożyński (dorozynskij_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 08:13:07 MET

Użytkownik Witold A. Markow (Dundee) <wam_at_lo9.szczecin.pl> napisał:
[ciach]
| Przeciez napisal ze jest na Jego stronie.
[ciach]

A guzik - na stronie są tylko fragmenta pracy - z powodu negocjacji z
wydawcą.

I tutaj mam pytanie do Piotra - sądząc po Twojej stronie www, magisterium
robiłeś na Uniwersytecie Warszawskim, czyli na uczelni publicznej.
Utrzymywanej w całości - przynajmniej formalnie - z funduszy publicznych.
Czyż nie oznacza to prawa i obowiązku publicznego dostępu do m. in. prac
magisterskich? Według mnie oznacza. Sam oczywiście nie masz obowiązku -
ponosząc koszta - zapewnić ten dostęp, ale jeśli już raz umieściłeś tekst w
miejscu dostępnym publicznie, to jego zdjęcie - z powodów prowizji - jest
dla mnie nad wyraz nieetyczne. Ponadto wprowadzasz w błąd pisząc do grupy:

[ciach]
| ... magisterka i artykul na mojej stronie :)
[ciach]

--
--          Janusz Dorożyński