Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 11:33:15 MET

Dzien dobry,

On 23 Mar 2000, Wojciech Myszka wrote:

> KC > Oczywiscie, reklama mailowa jest uciazliwa. Ponadto w znakomitej
> KC > wiekszosci przypadkow nosi ona znamiona oszustwa. Jednakze pewne srodki
> KC > jej zwalczania w konsekwencji niosa _daleko_ bardziej powazne zagrozenia,
> KC > niz problemy zwiazane z reklamowaniem przez mail.
>
> Skoro Szanowny Pan zgadza sie z tym co sam pisze, to czemu nie
> zajmie sie ucywilizowaniem rynku reklamy e-mailowej a traci czas
> na cywilizowanie adminow? Czyzby (na wlasnym przykladzie) zauwazyl
> Pan ze jednak admini sa latwiejsi do zreformowania????
>
> Tylko tak sie zaciekawilem...

O ile dobrze rozumiem pytanie, to odpowiedz brzmi: poniewaz potrafie
myslec perspektywicznie.

Ponadto nadmieniam, ze pytanie zawiera bledna presupozycje, jakobym
kogokolwiek chcial cywilizowac. Mi, to jest zasadniczo obojetne, czy Pan
chce/nie chce zostac niewolnikiem. (Nawet dostrzegam szeroka potrzebe
spoleczna na istnienie takiego statusu i chetnie poparlbym prawne
unormowanie niewolnictwa.) Interesuja mnie natomiast implikacje tego
zdarzenia dotyczace mojej skromnej osoby.

Otoz, nie ulega watpliwosci, ze jesli RBL zdola podporzadkowac sobie 5%
administratorow, to i ja znajde sie w pozycji zagrozonej. Co wiecej:
_wszyscy_ administratorzy znajda sie w pozycji zagrozonej.

> PS Tak, wierze w RBL.

Wspolczuje. A nie wolalby Pan przerzucic sie na jakis inny kult? Horoskopy
np.? Albo w Boga moze by Pan powierzyl? (Przepraszam za propagande
klerykalna.)

Uklony,
Krzysztof Czuma