Re: POLPAK-T - wrocławska epopeja

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 15:16:22 MET

Dnia 24 Mar 00 o godz. 0:17, Norbert Dadacz napisal(a):

> Cieszy mnie (paradoksalnie), ¨e nie jestem w temacie sam. Szkoda
> tylko, ¨e odpowiedzi na mój post nie pojawi y siˆ na li cie.
> Uzmys owi o by to czytelnikom skale problemu. W listach, które
> otrzyma em znalaz o siˆ pare powa¨nych wroc awskich, a mo¨e lepiej
> powiem - dolno l skich firm zajmuj cych siˆ bran¨ IT.

Tresc twojego listu jest na pewno wazna, niemniej jednak ze wzgledu na forme
nie daje sie czytac... :-( Prosze, zrob cos z konfiguracja polskich literek,
bo w naglowku masz ISO-8859-1 (!!!), a polskie literki prawdopodobnie w
kodzie Windows (zgaduje: wysylales to z Eudory?). Wychodza z tego krzaki, jak
widac powyzej... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl