Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 09:55:22 MET

On Thu, 23 Mar 2000, Lukasz Kowalczyk wrote:

+[ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne ]
+> 3. Takoż miewam problemy z kontrolowaniem wszystkich odpowiedzi
+> na moje maile i posty - i czasami apeluję aby *jednak* dawać CC:
+> na Reply-To: :)
[...]
+Przepraszam, że się wtrącam, ale IMHO Cc: na maila jest szalenie
+denerwujące.

...dla niektórych. Wiem. Spotykam się z przypadkami, że ktoś mnie
"obtenteguje". Jednak jest nie mniej osób, które nie są w stanie
śledzić *wszystkich* wątków w które są zamieszani, a z drugiej strony
IMHO nie można mieć za złe WSZYSTKIM "odpowiadaczom" takim jak
Jarek Rafa że nie mają "pod ręką" właściwego narzędzia; skutek
jest taki, że (jako osobnik który NIE jest w stanie śledzić
wszystkich odpowiedzi) musiałbym miec pretensje do wszystkich,
których odpowiedzi nie mogę automatycznie wyłowić, albo wygladać
na tekiego który ma odpowiedzi gdzieś. Wolę dostawać CC: !
 I IMHO: PO TO (oprócz: "że inny niż From: i Sender:") jest
 Co do netykiet: właśnie ta sprawa (posyłać/nie posyłać CC:)
jest dość sporna i ja ZDECYDOWANIE jestem po stronie POSYŁAĆ:
dlaczego ? Ano, "dostawca maila/posta" (osoba sztuk jedna)
dostaje PO JEDNEJ kopii (dla niektórych - zbędnej, ok) od-
powiedzi OD AUTORÓW. Ile tego może być razem ? IMHO: sieci
nie dobije :>, a autora też nie powinno. No, może będzie
się zastanawiał czy posyłać kontrowersyjna maile ("zaś będzie
z 15 odpowiedzi...") -;) !!

+ Nawet wstawiłem sobie nagłówek Mail-Copies-To: nobody, choć

 "Patrzem, patrzem i nie widzem..." :) Ale może to wina bramki...

+nie wiem, na ile jest skuteczny. Zdaje mi się też (ale tylko zdaje), że
+nie jest to zgodne z netykietą (jedną z wielu ;-) ).

 A to jak wyżej :) Spróbuj tak "na logikę" rozpatrzeć, czy (ze względu
na takich jak ja z jednej, a jak Jarek [który posyła z narzedzia bez
References] i innych (którzy prefiks "Gotfryd Smolik napisał" uważają
za zbytek i też nie umieszczają) z drugiej - nie mógłbyś żyć z CC: ?
 No i - wstaw obiecane Mail-Copies-To *oraz* Reply-To: - jeśli bramka
przepuści to mój pine "zauważy" Reply-To :) i nie będę cię nigdy gnebił
 :)
(Acha, i jak komuś bardzo wadzi to pisze w [albo przed] sigu: "nie
posyłać kopii mailem, bo bedę wrzeszczał" [widziałem] - też chyba
każdy będzie honorował :)!)
 Z pozdrowieniami i bez CC:
 - Gotfryd

--