Odp: Chacher od 7 bolesci

Autor: AM&GO (amigo_at_zipnet.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 21:06:45 MET

Użytkownik Groniu <groniu_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8b6beb$rqd$1_at_sklad.atcom.net.pl...
> Gdzie mozna zglosic atak na kompa?
> czy top cos daje gosc mi caly czas porty UDP scanuje, nic mi nie robi
> ale zawsze mam chec go udupic !!!!
> jego IP to 212.160.25.37 ale to jakis modemowiec z TPSA
> Powiedzcie co zrobic aby mu zycie utrudnic ?
> Czy wogole to cos da jezeli wysle maial do TPSA?
> Groniu ThE Bro

Hmmmm ... a moze by sie tak zastanowic dlaczego to robi? Moze sie myle ale
nie nazwal bym tego atakiem na komp. A co do utrudniania zycia i udupiania
tez mam swoje zdanie. Ale widac wiekszosc podchodzi do tego w inny sposob
"ktos mi to ja mu 2 x wiecej". Chyba jednak nie o to chodzi.
Z wyrazami szacunku
AM&GO
amigo_at_zipnet.com.pl