Odp: Chacher od 7 bolesci

Autor: Groniu (groniu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 21:17:04 MET

Użytkownik AM&GO <amigo_at_zipnet.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:pDQB4.18179$Ob.586998_at_news.tpnet.pl...
[...]
> Hmmmm ... a moze by sie tak zastanowic dlaczego to robi?

No wlasnie zastanawialem sie i nie wymyslilem nic sensownego.:(

>Moze sie myle ale nie nazwal bym tego atakiem na komp.

Moze to nie byl atak ale uniemozliwilo mi to pelne korzystanie z kompa
i inetu przez okolo pol godziny bo ktos z Legnicy mial ochote mi
floodowac porty.

>A co do utrudniania zycia i udupiania tez mam swoje zdanie. Ale
widac wiekszosc podchodzi do tego >w inny sposob "ktos mi to ja mu 2
x wiecej". Chyba jednak nie o to chodzi.

Ja place za przebywanie w sieci , a on uniemozliwia mi pelne
korzystanie z tego za co place dlaczego mam mu poblazac ?

Rowniez z powazaniem

--
Groniu ThE Bro