Odp: skanowanie portów

Autor: Groniu (groniu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 20:48:40 MET

Użytkownik Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8dfjtu.1il.jp_at_darkwood.nowhere...
> Od dawna już nie rozumiem prostej rzeczy - co jest złego w
skanowaniu
> portów? Przed chwilą czytałem tu wątek, w którym ktoś radzi wysłać
zawiadomienie
> o takim fakcie do abuse - zapewne odniesie to jakiś skutek (i pewnie
dowodem
> będą logi --> pliki tekstowe), ale czy ktoś mi może wytłumaczyć
jakie
> przestępstwo popełnia się skanując otwarte porty ? Czy jeśli w
sklepie
> spożywczym popatrzę na ochroniarza to mogę być za to sądzony?

Ja nie wiem jakie przestepstwo ale jak ktos mi zapycha porty ktorych
uzywam do grania przez co mnie wywala z gry to nie bede tego
tolerowal, bo ten ktos marnuje moje pieniadze i moj czas.

Nie ale jezeli bedziesz lal tego ochroniaza po pysku to powinienes za
to odpowiedziec !!!!

--
Groniu ThE Bro