Re: NASK zabral domene

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_ipartners.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 18:30:09 MET

Taka sprawa niewatpliwie bylaby ciekawa, ale obawiam sie, ze musi skonczyc sie
niczym - "posiadanie" domeny jest zupelnie nieustalonym stanem prawnym.

Znane mi przypadki sporow wokol domen i interwencji sadow w roznych krajach
dotyczyly zawsze przypadku "ktos podstepnie zarejestrowal sobie domene (nazwe),
do ktorej ja mam wieksze prawo". Jak sadze nie da sie tego schematu wykorzystac
w przypadku "dolnyslask.pl", a jesli juz, to raczej na korzysc urzedu.

Pozdrowienia
Darek Wichniewicz

---