Re: NASK zabral domene

Autor: Krystian Kryczynski (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 17:38:38 MET

> Powinienes sprawe wygrac, ale najlepiej skonsultuj sie na grupie
> prawniczej.

Na polipie jest jeden prawnik - specjalista od Interentu i pochodnych.
Nie bede go wywolywal po imieniu, ale jakby co, to wiem kto to.
Proponuje zrobic jakas zrzutke na tego typu sprawy. W innym miejscu
proponowalem zlozenie zbiorowej skargi do urzedu
Antymonopolowego - najlepiej, jak by to zrobila Polska Izba Informatyki i
Telekomunikacji.

Izi niedawno sie chwalil, ze skladal odwolania do Tepsy. Moze by tak na
grupie wysmazyc
jakis wniosek przeciwko/do NASK - czekam na propozycje.

KK

--
-o-o-o-o-o-o-o-o-
"Kazdy dobry uczynek predzej czy pozniej zostanie slusznie ukarany"