Re: Portale - sprzęt

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 11:12:20 MET

Dnia Wed, 15 Mar 2000 22:42:44 +0100, Marcin Jagodzinski zeznaje:

>Publiczne proponowanie plakatów reklamowych jako źródła wiedzy o
>konfiguracji sprzętowej firm...
        Gdyby nie używali serwerów Suna, to pisząc coś takiego
na plakatach, naraziliby się na udupienie przez Sun Microsystems Polska
albo przez Rade Reklamy za stosowanie nieuczciwej reklamy. Zresztą to
podałem tylko jako przykład, coby wkurzyć pszemola, który plakatów
i tak nie obejrzy. O konf. sprzętowej można sobie było poczytać np.
w ComputerWorld kiedyś.

bart

--
"Don't come over here and piss on my gate. Save it, just keep it off my wave"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/