Odp: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 19:32:13 MET

Użytkownik Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86pscc$bop$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...

> Odpowiedział. Pod Linuxem Netscape poprawnie animuje gify (BTW mam
> wrażenie, że pod Windows również :-> ), bez doinstalowywania czegokolwiek.

Tak sie sklada, ze ja uzywam Internet Explorera 5.0PL i nie narzekam. Poza
paroma (jak to w stylu Billa) bledami - chodzi OK. Chcialem jednak pomoc
znajomej i zapytac w Jej imieniu...

> A poza tym, Nie Ta Grupa.

Szczerze mowiac bardzo wkurza mnie "pomoc" w stylu "NIE TA GRUPA" itp. A wg
Ciebie - gdzie mam o to zapytac ????? Przeciez nie ma internetu bez
przegladarki, wiec TA GRUPA wydaje mi sie jak najbardziej wskazana by zadac
to pytanie (!!!!!!!!!!!)

Pozdrawiam
Dariusz Kaminski