Re: Odp: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Malgorzata Krzyzaniak (zuzanka_at_fargo.cgs.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 20:33:07 MET

On Thu, 27 Jan 2000, Dariusz Kaminski wrote:

> Szczerze mowiac bardzo wkurza mnie "pomoc" w stylu "NIE TA GRUPA" itp. A wg
> Ciebie - gdzie mam o to zapytac ????? Przeciez nie ma internetu bez
> przegladarki, wiec TA GRUPA wydaje mi sie jak najbardziej wskazana by zadac
> to pytanie (!!!!!!!!!!!)

        Internet to nie oglądanie stron WWW. To, że Twoja koleżanka ma
dziwną wersję Netscape'a nie jest raczej problemem polskiego
Internetu. Chwila zastanowienia i przejrzenie nazw grup pozwoliłoby Ci
znaleźć grupę pl.comp.www chociażby. Chyba że to za dużo wysiłku...

        Zuzanka

--
jgs   A     Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... zuzanka_at_venco.com.pl
   __/_\__    http://muzeum.topnet.pl/ - Muzeum Rzeczy Nieistniejących