Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Michal Sobkowski (michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 22:26:29 MET

Dariusz Kaminski wrote:

> Szczerze mowiac bardzo wkurza mnie "pomoc" w stylu "NIE TA GRUPA" itp. A wg
> Ciebie - gdzie mam o to zapytac ?????
Jak to gdzie? Na news:pl.comp.www !

> Przeciez nie ma internetu bez
> przegladarki, wiec TA GRUPA wydaje mi sie jak najbardziej wskazana by zadac
> to pytanie (!!!!!!!!!!!)

Z http://www.usenet.pl/

TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

Grupa poswiecona dyskusjom glownie na temat polskiego Internetu,
jego problemow, perspektyw rozwoju, wydarzen zwiazanych z Internetem,
kwestii organizacyjnych, spraw zwiazanych z przydzialem IP czy
zarzadzaniem domenami. Mozliwe sa rowniez dyskusje o sprawach Internetu
na swiecie.

Grupa ta nie sluzy do technicznych kwestii zwiazanych z siecia - od
tego jest pl.comp.networking, dyskusji zwiazanych z tworzeniem stron
- od tego sa pl.comp.www i pl.comp.nowe-strony, dyskusji zwiazanych z
administracja grup dyskusyjnych i tworzeniem nowych grup - od tego sa
odpowiednio pl.news.admin i pl.news.nowe-grupy. [...]

Michał

--
Niniejszym chciałbym podziękować serwerowi za zamieszczenie tego postu!
[Skull d'Hutt]