Re: Czego brakuje Ci w Sieci?

Autor: Kuba Kryczynski (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 18:55:31 MET

Nie zauwazyles tych wszystkich "heh" i podobnych w tekscie. Pewnie ma jakis
bajerancki program do rozpoznawania mowy. My sie meczymy stukajac w
klawiature, a gosciu tylko gada z fotela ;-)

KK

Użytkownik Maciej Miasik <maciek_at_lkavalon.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:erq09ssvdir37800ktr6d13jrkefdnggqe_at_4ax.com...