Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 00:54:33 MET

Dnia Fri, 21 Jan 2000 04:11:14 +0100, Marek Trenkler zeznaje:
>Usenet Death
>
>Dzis sa tam (byc moze - nie wiem) dyletanci, jutro moze pojawia sie
>fachowcy. Mnie zreszta nie o to chodzi, by ktos sprawdzal, gdzie jest
>lepiej. Zamiast tego postulowalbym koncecje dla kazdego, ale pod pewnymi
>warunkami.
        Tobie się marzy takie "1984". Wielki Brat kontrolujacy cały
intet, albo w ogóle wszystko.

>Chodzi tu przede wszystkim o umozliwienie scigania
>przestepstw komputerowych, zwlaszcza wymierzonych w posiadaczy kart
>kredytowych.
        A co do tego ma koncesja?

>Koncesja oznaczalaby zobowiazanie do wykonywania pewnych
>czynnosci (w tym archiwizacji logow przez okreslony czas, likwidowania
>kont spamerom etc.)
        Do tego zobowiązuje prawo.

>Moglaby tez wyznaczac pewne standardy jakosciowe.
        W normalnych krajach standardy wyznacza rynek.

>Kto "przeszedl" przez kilku providerow, ten wie, ze sa lepsi, gorsi i
>beznadziejni. Tych ostatnich nalezy IMHO eliminowac z rynku.
        I o tym kto jest dobry, kto lepszy a kto beznadziejny ma decydować
Srebro?

>Chocby i koncesjami, ktore po ilus-tam skargach klientow mozna by im odbierac.
        W cywlizowanym kraju, tak klient wytacza proces cywilny, sądy
zasądzają odszkodowania, nierzetelny ISP bankrutuje.

>nikogo,
>
>Nie wiem, co to kernel debugging, ale wiem, co znaczy ogolocone z
>pieniedzy konto. Do hackerow-"sportowcow" nic nie mam, do
>hackerow-zlodziei i owszem.
        Polecam zapoznanie się definicją słowa hacker.

bart

--
"We'll settle for nothing now, and we'll settle for nothing later"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl