Re: prosze o porade

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 11:44:11 MET

Pewnego dnia, a było to 20 Jan 2000 01:21:15 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <maddog_at_promail.pl> i powiedziała:

[..]
>czytania
>
>Dla mnie to jest o wiele wygodniejsze, dostaje wszystko co bylo napisane
>wprost do mojej skrzynki, a tak mialbym recznie wyszukiwac
>z listy wiadomosci te ktore mnie interesuja czy poszukiwac nowych w gaszczu
>innych? Moze to zalezy od czytnika? korzystalem z OE5.

Dobre czytniki umożlwiają odpowiednie punktowanie postów w zależności od
wielu kryteriów.

>Przyczepie sie, ale twoja tez jest jakby za dluga...
2. | _ __. _.|_| |_| Krzysztof ``eloy'' Krzyżaniak <eloy_at_pawnhearts.eu.org>
3. |(_) /_(_] | | Oficjalna strona kabaretu Loża 44 http://loza44.toppl/
4. Zdecydowanie, kochany, najlepszy byłeś w kankanie, siły na ciebie nie o...

        eloy

--
   |  |\   Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |    tes-tes-tes-tes-testosterone
 __|  | |   <eloy_at_pawnhearts.eu.org>   |    for a lazy drone
/  |  |/       Pawn Hearts Member      .    your DNA
\_/|_/|__/ http://3276979202/~eloy/dl/ .    blows you away