Re: prosze o porade

Autor: maddog_at_promail.pl
Data: Thu 20 Jan 2000 - 01:21:15 MET

> Wybierasz najszybszy serwer na którym masz prawo czytania i wysyłania
> postów. Jeśli łączysz się via TPSA to masz do wyboru (AFAIK) news.tpsa.pl,
> news.chip.pl, news.icm.edu.pl, news.onet.pl.

News onetu nie wpuszcza uzytkownikow z tpnetu, nie wiem jak pozostale 2.

> Umożliwia to dobry czytnik wątkujący posty. Istnieje też możliwość
czytania
> przez bramki mailowe ale to IMHO jest niewygodne.

Dla mnie to jest o wiele wygodniejsze, dostaje wszystko co bylo napisane
wprost do mojej skrzynki, a tak mialbym recznie wyszukiwac
z listy wiadomosci te ktore mnie interesuja czy poszukiwac nowych w gaszczu
innych? Moze to zalezy od czytnika? korzystalem z OE5.

> Skróć sygnaturkę.

Przyczepie sie, ale twoja tez jest jakby za dluga...

maddog

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl