Re: prosze o porade

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 22:04:56 MET

On Fri, 21 Jan 2000, Krzysztof Krzyżaniak wrote:

> Pewnego dnia, a było to 20 Jan 2000 01:21:15 +0100 przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <maddog_at_promail.pl> i powiedziała:
[...]
Ale przeciez w skrzynce pocztowej dokladnie tak samo musisz wyszukiwac
wsrod listow te, ktore cie interesuja (czy raczej - kasowac te, ktore cie
nie interesuja).
A co do poszukiwania nowych, to przeciez czytnik pamieta (a przynajmniej
powinien pamietac), ktore wiadomosci juz czytales, a ktore nie...
Netszkapa tak robi, tin tak robi, Trumpet (dla DOS-a) tez tak robi... I
chyba wiekszosc innych? (wymieniam te, ktore znam)

> Dobre czytniki umożlwiają odpowiednie punktowanie postów w zależności od
> wielu kryteriów.
Bleee... jezeli to dziala na zasadzie podobnej do scoringu w procmailu, to
wiecej wysilku wymaga skonfigurowanie tego (i ciagle korygowanie wag) niz
szybki "optyczny" wybor interesujacych subject'ow... :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl