Re: SDI HIS czy to mozliwe?????

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 11:20:48 MET

Tak sie zastanawiam czy mozliwe jest ustawienie callbacku na komputerze
z hisem? Czyli jedno gniazdko komputer z modemem wewnetrznym, podlaczony
do hisa oddzwania do mnie z firmy i udostepnia mi wejscie do Internetu.
Wiem, ze nie wiele sie wyciagnie (moze 9600). Czy ktos to testował?

Da sie, ale:
- Twoja winda dostanie tylko 1 numerek IP tak wiec dla modemu bedziesz
musial odpalic cos ala maskarada
- Predkosc bedzie normalna do 33600

Lub druga wersja komp z hisem na jednej lini oddzwania modemem przez
druga
linie (oj moze byc szybciej)
Ciekawe czy da sie takie cos odwalic na windzie?

j.w.

Marcin