SDI HIS czy to mozliwe?????

Autor: Nik Czemnik (nczem_at_localhost.com)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 22:30:15 MET

Witam

Tak sie zastanawiam czy mozliwe jest ustawienie callbacku na komputerze
z hisem? Czyli jedno gniazdko komputer z modemem wewnetrznym, podlaczony
do hisa oddzwania do mnie z firmy i udostepnia mi wejscie do Internetu.
Wiem, ze nie wiele sie wyciagnie (moze 9600). Czy ktos to testował?
Lub druga wersja komp z hisem na jednej lini oddzwania modemem przez
druga
linie (oj moze byc szybciej)
Ciekawe czy da sie takie cos odwalic na windzie?
po.

--
                 tu  ku          bed        SKAKI
NIK          MI        rka  nie     zie  POD     WAL