Re: Krakowska TPSA odcina kable jak leci!!! Skandal?!

Autor: Krzysztof Gajda (crazy_at_ds3.pz.zgora.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 23:08:45 MET

Popieram Kolege Waldemara

Jestem adminem sieci studenckiej w DS3 w Zielonej Gorze, dzierzawimy
POLPAK 34 (w CIR 2 MBIT mamy wirtualne 128 kBit i rozszerzane kiedy jest
maly ruch do owych 2MBIT)

i ku mojemu zdziwieniu po wykupieniu wiekszego kanalu przepustowego ..
wyjscie na swiat (w tym i polske) oczywiscie stalo sie wolniejsze.

Tlumaczenia operatorow TPSA mozna spisywac na rolkach papieru
toaletowego, przynajmniej moze przyjemniej bedzie sie spedzalo czas w
WC majac swiadomosc podcieranie swojego siedzenia operatorem siecim
ktory sie do tego najlepiej nadaje.

A teraz serio.

Planuje sie wykupienie przekaznika w Teleglobe (lub Telenordia), ceny
podobne a przepustowosc na swiat to prawdziwe 2Mbit !!!) Tylko jest ale
... umowa z TPSA na POLPAK potrzyma nas jeszcze z 2 latka.

Ale puki co szukajcie innego operatora, bo TPSA to moze sie nadawac
tylko jako operator studzienek - a nie okablowania sie w nim
znajdujacego

Z powazaniem : Admin DS3 - Krzysztof Gajda

WaldemarW wrote:

> Marzy sie faciowi cenzura. Ty chyba jestes z TPSA. Tej firmy która co
> miesiac kradnie mi od kilkunastu do kilkudziesieciu impulsów za
> niezrealizowane polaczenia kazac sobie slono za to placic.

> No jesli okradanie klientów nazwiesz usluga to rzeczywiscie robi to na
> najwyzszej jakosci.
>
> Jesli podobne komentarze sie nie skoncza wystapie w stosunku do
>
> A prosze bardzo. Tylko to co ty wypisujesz trzeba udowodnic, natomiast ja
> moge ci dowodów na to co napisalem dostaczyc w kazdej chwili.
>
> poniewaz w moim rozumieniu krytyka tego operatora

> [...]

* Motto:                                *
* Women might be able to fake orgasms.  *
* But men can fake whole relationships. *
* Contact: 0-605-408-561 SMS or CALL    *