Re: Krakowska TPSA odcina kable jak leci!!! Skandal?!

Autor: WaldemarW (wwierdak_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 17:55:11 MET

> Nie rozumiem zupelnie po co te glupie komentarze. Wszyscy wiemy, ze siec
> TPSA jest zaprojektowana i skonfigurowana w sposob optymalny i efentywny.
> Nie sa potrzebne zadne poszerzenia lacz, zmiany routerow czy lacza z
> innymi operatorami. Jesli cokolwiek w niej nie dziala, to jest to wina
> tylko i wylacznie klienta. Byc moze kupil za waski kabel i powinien
> odpowiednio wiecej doplacic. Nie chcialbym cytowac wypowiedzi pracownikow
> TPSA potwierdzjaace powyzsza opinie. Prosze zatem o natychmiastowe
> zaprzestanie glupich komentarzy na temat narodowego operatora,

Marzy sie faciowi cenzura. Ty chyba jestes z TPSA. Tej firmy która co
miesiac kradnie mi od kilkunastu do kilkudziesieciu impulsów za
niezrealizowane polaczenia kazac sobie slono za to placic.

> posiada najlepszy szkielet sieci w kraju i swiadczy uslugi najwyzszej
> jakosci.

No jesli okradanie klientów nazwiesz usluga to rzeczywiscie robi to na
najwyzszej jakosci.

 Jesli podobne komentarze sie nie skoncza wystapie w stosunku do
> autorow na droge sadowa,

A prosze bardzo. Tylko to co ty wypisujesz trzeba udowodnic, natomiast ja
moge ci dowodów na to co napisalem dostaczyc w kazdej chwili.

poniewaz w moim rozumieniu krytyka tego operatora
> podwaza wiarygodnosc i autorytet panstwa.

Tys sie chyba z koniem na lby pozamienial !!!!!!!!!

Ten operator naprawde dba o
> swoich klientow i godziwa jakosc uslug, sumiennie i efektywnie
> wykorzystujac posiadane zasoby.

lupiac ich jak sie da
szczerze oburzony
WW