Re: Y2k - co padlo?

Autor: Pawel Pierscionek (p_at_z.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 01:03:23 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Ciekawy jestem, czy ktos z Was zetknal sie z jakimis objawami dzialania
> pluskwy Y2k.

> Czy cos wam padlo, czy zetkneliscie sie z blednym dzialaniem jakiegos
> systemu? Moze podzielicie sie wrazeniami...

U mnie widac bylo tylko panike(?) operatorow wylaczajacych swoje
routery:

http://www.astercity.net/~pawel/bgppolpak.png

Na rysunku jest screenshoot sytuacji sylwestrowej ( a konkretnie ilosci
prefixow BGP w tabeli routingu)
Spadek byl raptem o 1% ale i tak rekordowy i ukladajacy sie w bardzo
ladny ksztalt.
Po 24h wszystko wrocilo do poprzedniego stanu (ukladajac sie w lustrzany
obrazek)

Pozdrawiam,
Pawel