Y2k - co padlo?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 01:36:53 MET

Ciekawy jestem, czy ktos z Was zetknal sie z jakimis objawami dzialania
pluskwy Y2k.
Czy cos wam padlo, czy zetkneliscie sie z blednym dzialaniem jakiegos
systemu? Moze podzielicie sie wrazeniami...
Jezeli o mnie chodzi, to 1.01.2000 moje starenkie AT 286 wstalo rano z
data 4.01.1980, ale po recznym przestawieniu daty jest OK.
Poza tym mialem dzisiaj problemy z dodzwonieniem sie na jedna centrale
telefoniczna w Krakowie (632-... - tam akurat sa modemy dostepowe mojego
providera) - bylo albo glucho, albo po dlugim czasie pojawial sie sygnal
zajetosci.
Acha, no i jeszcze okazalo sie ze pine 3.96 przy cytowaniu listu na ktory