Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicz

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 01:00:05 MET

On 3 Jan 00 15:26:24 GMT, Jaroslaw Rafa wrote:

>Po pierwsze, nie rozumiem na kiego czorta komu tyle kont? Jak ktos ma tyle
>kont, to ustawia forwarding na jedno, z ktorego odbiera sobie cala poczte.

Jarku, zapomnij na chwile ze pracujesz na uczelni, mozesz sobie
wystawic tyle serwerow ile ci sie podoba, i na kazdym masz pelne
uprawnienia. Postaw sie w roli zwyklego usera.

Masz konto sluzbowe, masz konto prywatne, bo nie chcesz zeby zmienial
ci sie adres przy kazdej zmianie w organizacji. Zyjesz niestety w
kraju, friko chodzi tak sobie, wiec zalozyles trzecie konto, i
odkryles ze warto miec czwarte zeby tam kierowac listy dyskusyjne.
Oczywiscie nigdzie administrator nie pozwala forwarda zrobic, zreszta
jest to technicznie trudne np pod NT.

>Po drugie, zadowoli. Pegasus to jeden z najlepszych programow mailowych na
>swiecie.

Musialbym sprawdzic - to jest dosc nowy zbior wymagan, wiec nie
wszyscy go realizuja tak jak bym chcial. Outlooki probuja, ale idzie
im to jak w microsofcie - krok do tylu, dwa kroki do przodu, 10 krokow
w bok, byle inaczej cos zrobic..

J.