Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicze doradzacie?

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 23:06:01 MET

On Fri, 31 Dec 1999 10:24:07 GMT, Krzysztof J. Trybowski wrote:

>Najważniejsze, by nie ograniczać się do IE/NN. Koniecznie powinna zostać
>opisana Opera, jako alternatywa dla IE/NN.

A to ma sens ? to bedzie opis trzech prawie identycznych programow,
rozniacych sie tylko troche klikologia ..

>Na pewno programy pocztowe
>Pegasus i The Bat (a może i inne), by pokazać, że oprócz prostych,
>darmowych i niestety nienajlepszych rozwiązań typu Opsslook czy Netscape
>Messenger istnieją też inne, dla bardziej wymagających użytkowników...

Podobnie. To bedziesz mial opisane 4 prawie identyczne programy.
Bardziej istotne jest opisanie do czego sluzy pole "smtp server",
"pop server", co to jest forward, cc, bcc, fitry.
Nawet tabelka z porownaniem "features" roznych programow jest kiepskim
pomyslem, bo zanim przewodnik powstanie to wyjda nowe wersje..

P.S. Opsslook wcale nie jest taki prosty i ciekaw jestem czy Pegassus
zadowoli bardziej wymagajacego uzytkownika, ktory np z domu korzysta z

5 kont pocztowych, a zona z jeszcze 3...

J.