Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicze doradzacie?

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 23:45:03 MET

On Sat, 01 Jan 2000 22:06:01 GMT J.F. wrote:

>A to ma sens ? to bedzie opis trzech prawie identycznych programow,
>rozniacych sie tylko troche klikologia ..

Nie muszą to być wyczerpujące opisy, raczej zaznaczenie, że jest taka a
taka przglądarka, ma takie i takie ciekawe funkcje, którcyh nie mają
przeglądarki X i Y... Itd. Te programy nie są identyczne, a w
szczególności Opera różni się od IE i NN, które są istotnie podobne.

>Podobnie. To bedziesz mial opisane 4 prawie identyczne programy.

O, tu różnice są już znacznie większe.

>Bardziej istotne jest opisanie do czego sluzy pole "smtp server",
>"pop server", co to jest forward, cc, bcc, fitry.

Oczywiście, tylko trzeba to zrobić na przykładzie jakiegoś programu, nie?

>Nawet tabelka z porownaniem "features" roznych programow jest kiepskim
>pomyslem, bo zanim przewodnik powstanie to wyjda nowe wersje..

Nowe wersje nie zmieniają rewolucjnie programów. W większości przypadków
każdy zachowuje swój "klimat".

>P.S. Opsslook wcale nie jest taki prosty i ciekaw jestem czy Pegassus
>zadowoli bardziej wymagajacego uzytkownika, ktory np z domu korzysta z
>5 kont pocztowych, a zona z jeszcze 3...

Opsslook ma oczywiście swoje możliwości konfiguracji, ale brak mu wielu
funcji, z których korzystają zaawansowani użytkownicy, któzy otrzymują
bardzo dużo poczty itp. Nie wiem co do Pegassusa, ale dla takiego
użytkownika jak napisałeś, polecam The Bat!.

--
Krzysztof J. Trybowski
--- trybik_at_krakow.jest.spoko.pl --- trybik_at_priv.onet.pl --- uin:4350719 ---